Bayram Tebriği ve SERZENİŞ

Home / Genel / Bayram Tebriği ve SERZENİŞ

fft99_mf3464918

Tam blogu açtım, bayram için bişiler karalamıştım yayın yapacakken gözüm sitede ki online kişi sayısına takıldı :)

Aman Allah’ım yanlış mı görüyorum derken hemen analytics i açtım ve yüzümde sessiz bir gülümseme..

– Bir şey yapacaksan ne olursa olsun O’nu hep en güzel şekilde yap – demişti Modanisa  kurucu ortaklarından Kerim TÜRE. Ki ben burcum gereği hep en iyisi olsun hep en çok içime sinen ne ise o olsun düşüncesinde biriyim.

Her sene olduğu gibi bu bayramda biraz buruk bir bayram. Umalım ki oynanan çirkin oyunlar, dünyadaki çirkin savaşlar son bulsun. Dualarımız kabul olsun.

İlk kez tatil için bayramı seçtik :)
Tatil yazım blog da olacak inşallah.

————————————————————————————-

Gündem konumuza değinmeden edemeyeceğim..

Savaş var evet maalesef ki.. Savaş var diye sosyal medya da bir şeyler  paylaşmamak O acıyı yaşamıyor olmak demek değildir. Son zamanlarda öyle şeyler okuyorum ki şaşırıyorum. Satış yapan insanların fotoğraflarının altına binlerce hakaret! Olacak şey değil. O alan sosyal medya diye karşında kini hayalet mi belledin be hey !!

–          ‘’ Savaş oluyor siz kalkmış ürün paylaşıyorsunuz ‘’ yazmış biri. Yahu sen savaş var diye yemek yemiyor musun ? Hayatına devam etmiyor musun, gezmelere gitmiyor musun kardeşim!

Kalkıp ölmüş bebeklerin fotoğraflarını paylaşıp paylaşıp insanların ciğerini dağlamaya gerek yok ki! Haberlere bakamaz oldum.

Gel gelelim boykot mevzusuna. Biz ailecek yıllar yıllar boyunca ne Coca Cola içtik ne Mc Donalds yedik. Siz bir haftalık boykot yaparken biz ailecek zaten o boykotu her gün yaptık.

Bir başka muamma..Daha 2 gün önce çay içtiğimiz Kafe de iki Arap kadın Coca Cola içiyordu. Bu insanlar başka bir dünyada mı yaşıyor !

Konuşmak yerine uygulasak bazı şeyleri bence çok daha faydalı olacağız Millet olarak!

Neden biz bazı şeyleri bu kadar abartıyoruz! !

Haksız bir serzeniş olduğunu düşünmüyorum. Lütfen yorum yapacağımız kişi karşımızdaymışçasına yorum yapalım sosyal mecralarda da.

Osmanlı torunlarına yaraşır bir Millet olmamız, saygımızı kaybetmemiz için dua ediyorum.

HAYIRLI BAYRAMLAR DİLİYORUM. 

 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.